Hoe gezond zijn frambozen
Bladeren Bladeren

Rijk aan vezels

Frambozen zijn zeer rijk aan vezels, nodig voor een goeie darmwerking. Ze zijn ook rijk aan galluszuur, waardoor ze een positief effect hebben op je bloeddoorstroming. Met andere woorden, ze helpen cardiovasculaire ziektes en kunnen obesitas voorkomen.

Voordelen van de bessen

Aanbevolen hoeveelheid: 1 kop / 123 gram
Calorieën: 52
Proteïnes: 1 g
Vetten: 0,7 g
Vezels: 8

Vitamine C: 50% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid

Met zorg behandelen

Deze overheerlijke bessen moeten met zorg behandeld worden. Bijgaand enkele tips om ze in topconditie te houden:

  • bewaar onze bessen bij 2°C - 4°C, alleen zo geniet je optimaal van hun rijke smaak
  • laat de bessen in hun originele verpakking als je ze koel zet
  • bewaar ze op een droge plaats
  • was de bessen net voordat je ze gaat eten
raspberry nutrition
fiber raspberry
Yummy recipies
Grown with love

Met liefde geteeld

De manier waarop wij ons zachtfruit telen,
maakt het verschil in smaak,
kwaliteit en uiterlijk.

We praten liever over zacht fruit dan over koekjes, maar ze combineren wel perfect;)! Op onze website maken we gebruik van cookies om onze website en advertenties zo relevant mogelijk voor jou te maken. Check onze cookie policy hier. Zodra jij instemt, geef je daarmee aan dat je de voorwaarden van onze cookie policy begrijpt en accepteert.